Melcul Bucătar e acum şi pe Android!

26 noiembrie 2012 |

Lume, lume! Melcul Bucătar s-a lansat în seara aceasta în Android Market (Google Play).

Noi, echipa Smarties, am lucrat cu mult drag și entuziasm la această aplicație, o aplicație menită să ofere o utilizare rapida și plăcută a acestui blog, oriunde și la orice ora, atâta timp cât aveți la îndemână un smartphone/o tableta cu Android și o conexiune Internet.

Ne-am documentat, am schimbat idei, am scris cod, am desenat pictograme, am aranjat și am testat, iar în final am publicat. Ce-am publicat puteți afla, doar dacă aplicația o veți instala ☺

Tot ce trebuie să faceți este sa dați click pe imaginea de mai sus sau sa efectuaţi o căutare în Google Play după numele "Melcul Bucătar".

Va invităm cu drag să o încercați. Iar de vă place, un semn să-mi dați!



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...