Vitel Stroganoff

6 iulie 2010 |
Reteta aceasta intra in top revelatii culinare pe 2010. Pana la Stroganoff nu-mi amintesc sa mai fi pregatit ceva pe baza de carne de vita/vitel (poate doar ciorba sau preparatele pe baza de carne tocata amestec porc + vita).
Si asta probabil pt. ca am ramas de mica cu impresia ca dureaza foarte mult sa gatesti vita. Dar cum acum sunt in tr-o perioada de explorare, mi-am luat inima in dinti si am trecut la atac. Am mers frumusel la macelarie si am cumparat cu incredere cotlete de vitel (chiar si dupa ce am aflat pretul). Rezultatul este delicios si se prepara surprinzator de rapid - aprox. 10 minute.


Ingrediente
- 2 cotlete de vitel (cca 500g)
- 150g ciuperci
- 2 cepe
- 150ml smantana
- 50 g unt
- 1 Lg ulei de masline
- patrunjel
- sare

1 Curatam ceapa si o tocam solzisori. Punem la incins intr-o tigaie uleiul de masline si jumatate din cantitatea de unt. Adaugam ceapa si o calim timp de 2-3 minute (sau pana cand devine aurie).
2 Curatam ciupercile si le taiem felii. Adaugam ciupercile peste ceapa.
3 Calim ceapa impreuna cu ciupercile pentru inca 2-3 minute. La final scoatem amestecul din tigaie.
4 Topim in tigaie jumatatea de unt ramasa si apoi adaugam carnea de vitel taiata bucatele. Rumenim timp de 3-4 minute.
5 Adaugam ceapa si ciupercile peste carnea de vitel si se amesteca bine.
6 Adaugam patrunjelul tocat marunt.
7 Adaugam smantana, condimentam cu sare si amestecam bine. Mai tinem tigaia pe foc pentru inca 1 minut si Gata!

Pofta buna!

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...